Thursday, October 28, 2010

Tolix vs Eames


God kveld jenter!
Her er det hektiske tider med lange dager og 4 uker praksis.
Stortrives og koser meg max!








I dag trenger jeg litt ekspert hjelp fra dere...

Skal snart kjøpe meg en ny stol til kontoret oppe
og klarer rett og slett ikke å bestemme meg for hvem jeg skal velge?
Min bedre halvdel (les hr. snusfornuftig) mener
selvfølgelig at jeg må ha en stol med mer comfort
(noe jeg innerst inne er enig i, men ja du vet...Trallalaaa:)

Hvem liker du best? Har du kanskje en av de hjemme selv?
Hvem er best å sitte på? Hvem tror du blir finest her?


Gleder meg til å titte innom dere i helgen!
Lenge siden jeg har vært på en skikkelig bloggrunde...

Klem fra
Lotta

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home