Sunday, January 2, 2011

Shoppings


Hei alle sammen!
Da har vi kommet oss til Los Angeles igjen og skal være her og i San Diego denne siste uka. På plakaten står bla. Universal og Legoland. Vi skal også besøke et vennepar som bor i Hollywood (av alle steder..makan:) et par dager.


Ja det blir jo litt shopping...
Alt er jo mye billigere her i forhold til Norge.




Bla. har jeg kjøpt Uggs til Noah og meg selv, men de var slettes ikke billigere enn en norsk nettside som jeg kom over her en dag.
 Link til nettsiden finner du her.
For penger vi fikk i julegave har vi kjøpt oss en Ipad.
Hvilken lykkedings sier jeg bare!
Den koster ca halvarten her i forhold til Norge.

Seinere i dag skal jeg vise dere noe kult som jeg kom over i San Francisco.
Diggbare ting til rommene til guttene...

Ha en fin kveld jenter! Hvordan er det med julepynten?
Er den fortsatt oppe eller er den stuet bort på loft og i kjeller?
Vi kommer hjem til julepyntet hus om en uke..
Klem fra
Lotta

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home